Widgeti su odličan primer funkcionalnosti koja može generisati prirodni i automatizovani off page link bilding. Obično, od widgeta imaju vajdu samo uticajni sajtovi koji već imaju trust i pružaju neke specijalizovane usluge, kao što su widgeti za prognozu vremena, kursne liste, vesti, stanje na berzi, poslovi po kategorijama, tv program i tako dalje.
Cilj ovog posta je aktivnost na razmišljanje da li Vaš online biznis može biti prezentovan kroz neki zanimljiv widget.
Kada kreirate widget imajte u vidu na sledeće:
1. Html kod neka bude u ifrejmu, izbegavajte java scrit.
2. U samom kodu ifrejma možete implementirati duboki link, al ne preterujte sa njihovim brojem. Ovaj link nije idealan sa SEO aspekta, al generisaće i određene referale.
3. Ispod ifrejma stavite link ka naslovnoj strani sajta, definišite title linka i isprogramirajte mogućnost da korisnici sami mogu izabrati dizajn. Znajte da potencijalni korisnici widgeta mogu eliminisati kod sa linkom, pa smislite strategiju šta sa njima.
4. Ni u kom slučaju ispod iframa nemojte gurati neke ključne reči u anchor tekstovima (osima brenda ili imena naslovne strane sajta kao izvor), jer se ovakve aktivnosti sada penalizuju.
Ukoliko krenete u realizaciju ovih funkcionalnosti, sve vreme imajte na umu činjenicu da će widget biti prihvaćen samo ako stvarno daje dodatnu vrednost vlasnicima (webmasterima) sajtova.
Komentariši